31 detsember 2014

Quilling

Eile tuli meelde, et üks kaart on siiski veel näitamata. Minu uus armastus - quilling ehk paberfiligree. Käisin juba 14. novembril quillingu kursusel. Põlva Perekeskuses toimunud õpitoas juhatas meid paberiribade maailma Mari ehk Mummukad. Ma olen senini quillingust kauge kaarega mööda käinud ja püüdnud mitte jälle üht uut hullust endale ligi lasta. Ütlen ausalt, et väga vähesed selle alaga tegelejad on minu tähelepanu pälvinud ja Eestis ma peale Mari ei teagi kedagi rohkemat nimetada, kelle tööd mulle tõeliselt meeldiks.

Kursusel õppisime mõned põhilised töövõtted ja neid kasutades tegime kaardi. Lilleõie andis igaühele õpetaja, kuna terve lille jaoks oleks liiga palju aega kulunud. Minu esimene kaart, mille kinkisin ämmale sünnipäevaks, sai selline:



Uue kaardi materjal on ka juba valmis meisterdatud, aga seda näitan juba uuel aastal.

Rõõmsat aastavahetust kõigile!

3 kommentaari:

  1. Olen paar korda mõnda lille selles vallas teinud, aga hetkel ei ole minuni see tehnika veel jõudnud! Kaunis on küll!
    Toredat aastavahetust! :)

    VastaKustuta
  2. Vapustavalt kaunis, Sa ikka oskad! Head vana aasta lõppu ja uue algust!

    VastaKustuta