28 mai 2014

Lasteaia lõpupidu

Täna läksid kaks kaarti kohe ahjusoojalt minu käest otse peole. Jäin natuke isegi ajahätta, sest Promarkeritega värvimine ei tule kohe üldse nii välja nagu ma tahaksin. Eks see nõuab pidevat harjutamist ja ka rohkem erinevaid värvitoone. Mitmed pildid läksid prügikasti enne kaardi peale jõudmist. Jänni jäin just juuste värvimisega. Aga loodan, et ma ikka arenen! :)

Üks kaart tüdrukule, teine poisile:



Digitempel "Olen juba suur" on pärit Ly blogist.
Lillesüdamikuks suuremat sorti needid, ostetud kunagi Tiimarist.

2 kommentaari:

  1. Väga vahvad lastepärased kaardid! Aitäh õnnitluste eest!

    VastaKustuta
  2. väga vahvad, mina ka eriti ei saa nii hästi läbi promarkeritega, vahel värvin akvarell pliatsiga, suuremad värvid H2O pulbriga, väga meeldib siis nad sädelevad ka, ootan nüüd ameerikas pakki, tahn proovida COPIC markerid kunagi.

    VastaKustuta