18 oktoober 2013

Sinine vintage

Mul on päris palju näitamata asju kogunenud. Alustan viimasest. Paar päeva tagasi lõppes Isetegija foorumis TK Vintage projekt.

Sõna vintage kasutati kunagi vaid viinamarjakasvatuses, sellega tähistatakse praegugi konkreetse aastakäigu veine. Nüüdseks on sõna tähendus laienenud ning viitab teatud ajajärgust pärit tarbeesemetele ja stiilile. On kokku lepitud, et kõik, mis on vanem kui sada aastat, on antiik, ja kõik, mis on uuem kui kakskümmend aastat, kuid pole päris viimasest hooajast, on retro. See ajajärk, mis jääb antiigi ja retro vahele, ongi vintage. Täpsed ajalised piirid on vaieldavad ning vahel märgitakse vintage’iks vaid seda, mis on vähemalt viiskümmend aastat vana.
Teksti algallikas

Ja mis minul muud on välja pakkuda, kui ikka midagi paberist ja papist!  Otsisin netist ühe vintage tüdruku pildi. Saage tuttavaks - see on saksa tüdruk Grete Reinwald ja leidsin ka ühe väga huvitava loo temast koos paljude fotodega. Kel huvi, viitsimist ja inglise keele oskus, siis lugege lugu Mystery Girl REVEALED! Mulle meeldivad looga asjad!

Karbi peale tegin ise akvarellpaberist pruunikasoranžid lilled, toonisin need distress tindiga, lisasin valgeid roose, pronksikarva vidinaid ja karp ise sai põhitoonilt sinine. Sinine koos pruuniga on üks mu lemmikuid värvikombinatsioone. Karbi mõõdud on 13x18 cm.






Tervelt 5 karpi ootab veel ettenäitamist... Praegu olen tegelenud meie Põlva Käsitööklubi 20. juubeli ettevalmistustega, kiired ajad... Juubelinäitusel saab ka minu karpe, kaarte ja märkmikke näha. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar