30 september 2012

Kodu lilledele

Kõik sai alguse sellest, et heegeldasin Isetegija värvispektri projekti raames paar oranži prossi. Kuna ma suur prosside kandja ei ole, siis mõtlesin kohe, kuidas neid lillekesi saaks ära kasutada, et nad lihtsalt vedelema ei jääks. Kaardi jaoks on nad pisut suured, järgmine mõte oli karp. Otsisin ühe vana karbi, katsin selle paberiga ja kaunistasin. Nüüd mu lilled ei vedele enam kilekotis. Arvatavasti jääb see karp varsti väikseks, aga eks ma siis teen neid veel juurde! Seda karpi kasutan tulevikus heegeldatud lillekeste jaoks.
Osalen selle tööga Kaia´s Scrapbooking Fairy Tale #42 väljakutses, mille teemaks on "Kodu töövahenditele".






Kasutatud materjalid:
Karp (taaskasutus) mõõtudega 18x16x5 cm. Kaane katsin tapeediga, alumise osa värvilise paberiga. Veel kasutasin pruuni ja oranži õhemat kartongi, scrapbookingu paberit. 
Oranžid heegeldatud lilled ja väikesed lillekaunistused. 
Distress tint Vintage Photo.
Tahtsin ära proovida ka oma uued lõikenoad: Nestabilities - Decorative Labels Eight ja Shapeabilities - Fancy Framed Tags One
Samuti oli minu jaoks uus kuuma embossingu tegemine. Ma  korra proovisin seda, kui ühes eelmises väljakutses võitsin embossingu pulbri. Nüüd olen mõned pulbrid juurde ostnud. Kahjuks pole mul veel embossingu fööni, aga röster ajas asja väga hästi ära! :) Embossingu jaoks kasutasin VersaMark Watermark Stamp Pad ja embossingu pulbrit Clear
Templid Lace & Rose.
Õhuke ja paks kahepoolne teip, PVA liim ja lillekeste kinnitamiseks Moment Kristall.

P.S. See töö sai Kaia´s Scrapbooking Fairy Tale #42 väljakutses II koha. Aitäh!

2 kommentaari:

  1. Imeilus karp, Malle. Heegeldatud lilled on nii kaunid. Eriti meeldib mulle karbi küljel olev silt. nii on kohe teda, mis karbis on :)

    VastaKustuta
  2. Ilus karp sügise toonides. Tänan, et sa osalesid KSFT väljakutses.

    VastaKustuta