23 juuli 2012

'Pear'fect!

Kaia´s Scrapbooking Fairy Tale #33 väljakutseks on inspireeriv pilt:


Mulle selle pildi värvid väga meeldivad, eriliselt inspireerisid mind aga pirnid. Leidsin netist laheda digitempli (freebie) Perfect Pear ja sinna juurde vahva teksti inglise keeles. Pirnid värvisin Promarkeritega, kusjuures alles peale kaardi valmimist avastasin juhuslikult, et pirni roheline värv ongi Pear Green. Veel kasutasin sini-rohelistes toonides scrapbookingu pabereid komplektist Up Up Away, pärit Hammondist. Mulle need toonid nii väga meeldivad! Minumeelest loodud spetsiaalselt selle väljakutse jaoks! Lisaks roheline ja valge kartong, Sizzix lõiketerad, kristallkivikesed, kahepoolne teip. Ja tulemus:



P.S. Selle kaardiga saavutasin Kaia´s Scrapbooking Fairy Tale #33 väljakutses I koha ja sain ka toreda auhinna! :)


7 kommentaari:

  1. Väga armas ja ilus kaart. Tänan, et sa osalesid KSFT väljakutses.

    VastaKustuta
  2. Tere, Malle.
    Nii tore on kohata sarnaste huvidega eestlasi blogi ja scrapbookingu maailmast :) Mulle meeldib su kaart väga. Väga ilusad toonid ja vahva kujundus.

    VastaKustuta
  3. väga kaunis kaard! Ilusad värvid!

    VastaKustuta
  4. Palju õnne esikoha puhul! Sa oled seda väärt!

    VastaKustuta
  5. Väga vahva kaart! Mina tegin sama tekstiga kuid teise pildiga sünnipäevakaarti paar päeva enne Teid:))
    Huvi korral võib vaadata minu tulemust:
    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=262972003815849&set=a.189436921169358.40150.189424807837236&type=1&theater

    VastaKustuta