24 mai 2012

Lilli ja liblikaid

Tegin seda kaarti pikka aega. Ikka natukesehaaval. Täna lõpuks ühendasin kõik kihid ja kaart sai valmis.




Selle kaardi tegemisel kasutasin oma uusi töövahendeid. Kõigepealt mu suurteks lemmikuteks saanud Promarkerid. Minu teada müüb neid Eestis ainult Hammond, vähemalt netipoodides pole küll mujal silma jäänud. Hammondi tüdrukud käisid siin Lõuna-Eestis Meremäel Roosipäeval oma kaupa müümas ja muidugi täiendasin minagi oma varusid. Pean tunnistama, et mulle alguses need digitemplid ja muud värvitavad templid üldse ei meeldinud. Ma ei osanud nii ilusasti neid värvida. Kui esimesed Promarkerid ostsin, teadsin kohe, et need on minu jaoks! Muidugi ei tule mul veel nii hästi välja kui proffidel, aga eks ma arenen! :)

HobbyPlace´ist on pärit lõiketerad Nellie´s Multi Frame dies - Square Butterflies ja tüdrukuga tempel Dawn with Flowers.

1 kommentaar: